Asiakaslehdet

Vuonna 2003 perustettu Jokiranta on suunnitellut ja toimittanut lukuisia asiakas-, henkilöstö- ja sidosryhmälehtiä – painettuja ja sähköisiä. Asiakaslehdet ovat tutkitusti kustannustehokas väline yrityskuvan vahvistamiseen ja liiketoiminnan kasvattamiseen.

Asiakaslehti on toteutettava kunnianhimoisesti, jotta se täyttää sille asetetut tavoitteet. Suunnittelemme lehdet yhteistyössä asiakkaan kanssa, ja niiden tuotannosta vastaavat kokeneet ammattilaiset: toimittajat, valokuvaajat, graafikot ja verkkoviestinnän osaajat.

European Communication Monitor 2017 -tutkimuksen mukaan asiakaslehdet ovat aiemmista arvioista poiketen säilyttäneet asemansa keskeisenä markkinointiviestinnän välineenä. Myös dosentti Elisa Juholinin uskoo painettujen asiakaslehtien tulevaisuuteen.