Sitouttava ja tuloksellinen asiakasviestintä
Jokainen yritys tekee ainakin yhdenlaista viestintää: asiakasviestintää. Koulutus auttaa tunnistamaan oman asiakasviestinnän vahvuudet ja kehittämisen paikat sekä saamaan entistä enemmän irti olemassa olevista kohtaamisista.
KOULUTUKSEN SISÄLTÖ
Koulutuksen kesto ja sisältö suunnitellaan vastaamaan osallistujien tarpeita. Koulutuksen aihepiirejä voivat olla esimerkiksi
- Mihin asiakasviestinnän kanaviin kannattaa panostaa?
- Millaisia tavoitteita asiakasviestinnälle on hyvä asettaa, ja miten tavoitteita mitataan?
- Miten sisäinen viestintä heijastuu asiakasviestintään?
- Mikä merkitys on äänensävyllä, ja miten organisaatiolle luodaan yhtenäinen äänensävy?
KENELLE?
Koulutus sopii kaikille asiakasviestintää tekeville ja etenkin asiakasviestintää johtaville asiantuntijoille. Koulutuksia järjestetään yrityksille, pienryhmille tai yksittäisille henkilöille. Tarvittaessa järjestämme yrityksille ja muille toimijoille koulutuksia myös räätälöidysti
HINTA
Ota yhteyttä ja pyydä tarjousta!
MISSÄ JA MILLOIN?
Koulutukset järjestetään Logomossa erikseen sovittavana ajankohtana. Ota yhteyttä, jos olet kiinnostunut koulutuksesta.
TIEDUSTELUT
Nelli Mäkitalo
FM, viestinnän asiantuntija
+358 400 794 050
nelli.makitalo@jokiranta.fi