Suunnitelmallisuutta tapahtumaviestintään

Koulutus on suunnattu tapahtumien järjestäjille, jotka haluavat varmistaa tapahtumiensa onnistumisen. Suunnitelmallisella viestinnällä vahvistetaan yrityksen ja tapahtuman brändiä sekä vältytään turhilta hankaluuksilta.

Harvalla muulla alalla yhteen päivään tai viikonloppuun sijoitetaan yhtä paljon rahaa, toiveita ja odotuksia kuin tapahtuma-alalla. Parhaan mahdollisen vastineen ajalle ja rahalle saa panostamalla viestintään. Sosiaalisen median kanavien avulla tapahtumalle voi luoda yhteisön jo ennen tapahtumaa ja tapahtuma voi jatkua myös pitkään virallisen tapahtumapäivän jälkeen – ja rakentaa yrityksen brändiä tehokkaasti.

Koulutus tarjoaa kattavan katsauksen tapahtumaviestintään konkreettisten vinkkien, muistilistojen ja esimerkkien avulla. Yleisimpien sudenkuoppien havainnollistamisen lisäksi osallistujille neuvotaan, miten viestinnällä saa luotua lisäarvoa niin asiakkaille kuin yrityksellekin.


KOULUTUKSEN SISÄLTÖ

  • Markkinointiviestintä: milloin, minne ja mistä ideat sisältöön?
  • Oikea-aikainen, tehokas ja sitouttava viestintä: miten minimoida no-show ja jättää mahdollisimman hyvä muistijälki?
  • Mitkä ovat tapahtumaviestinnän yleisimmät sudenkuopat, ja mitä mahdollisuuksia ei kannata jättää hyödyntämättä?


KENELLE?

Kaikille tapahtuman järjestämisessä mukana oleville, etenkin tapahtuman viestinnästä vastaaville sekä tuottajille.

HINTA

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!

MISSÄ JA MILLOIN?

Koulutukset järjestetään Logomossa (Junakatu 9, Turku) tai etäyhteyksin erikseen sovittavana ajankohtana. Ota yhteyttä, jos olet kiinnostunut koulutuksesta.



TIEDUSTELUT

Suvi-Anni Huhtinen, viestintäkonsultti
suvi-anni.huhtinen@jokiranta.fi