Suunnitelmallisuutta tapahtumaviestintään

Koulutus tapahtumien järjestäjille, jotka haluavat varmistaa tapahtumiensa onnistumisen. Suunnitelmallisella viestinnällä vahvistetaan yrityksen ja tapahtuman brändiä sekä vältytään turhilta hankaluuksilta.

Harvalla muulla alalla yhteen päivään tai viikonloppuun sijoitetaan yhtä paljon rahaa, toiveita ja odotuksia kuin tapahtuma-alalla. Parhaan mahdollisen vastineen ajalle ja rahalle saa panostamalla viestintään. Sosiaalisen median kanavien avulla tapahtumalle voi luoda yhteisön jo ennen tapahtumaa ja tapahtuma voi jatkua myös pitkään virallisen tapahtumapäivän jälkeen – ja rakentaa yrityksen brändiä tehokkaasti. 

Koulutus tarjoaa kattavan katsauksen tapahtumaviestintään konkreettisten vinkkien, muistilistojen ja esimerkkien avulla. Yleisimpien sudenkuoppien havainnollistamisen lisäksi osallistujille neuvotaan, miten viestinnällä saa luotua lisäarvoa niin asiakkaille kuin yrityksellekin.

KOULUTUKSEN SISÄLTÖ (3,5 h):

– Markkinointiviestintä: milloin, minne ja mistä ideat sisältöön?
– Oikea-aikainen, tehokas ja sitouttava viestintä: miten minimoida no-show ja jättää mahdollisimman hyvä muistijälki?
– Mitkä ovat tapahtumaviestinnän yleisimmät sudenkuopat, ja mitä mahdollisuuksia ei kannata jättää hyödyntämättä?

KENELLE?

Kaikille tapahtuman järjestämisessä mukana oleville, etenkin tapahtuman viestinnästä vastaaville sekä tuottajille.

HINTA:

320 € + alv 24 %

MISSÄ JA MILLOIN?

Koulutus järjestetään aina, kun vähintään viisi ihmistä on ilmoittanut olevansa kiinnostunut osallistumisesta. Laitathan siis viestiä kouluttajalle, jos olet kiinnostunut koulutuksesta. Ilmoittautuminen ei ole sitova: otamme sinuun yhteyttä, kun koulutuksen tarkempi ajankohta on tiedossa. 

Muistathan, että tarjoamme yksityisiä, organisaatioiden tarpeisiin räätälöityjä koulutuksia ympäri vuoden. Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!

TIEDUSTELUT:

Suvi-Anni Huhtinen, viestintäkonsultti
suvi-anni.huhtinen@jokiranta.fi